כל המידע על פרקטים

קיימת מגמה הולכת וגוברת להתקין ולשלב פרקטים גם במטבחים ופינות אוכל. במקרים אלו הכוונה היא לפרקטים מיוחדים מעץ מלא שפחות נוטים להשתמש בהם בחדרי מגורים והם עשויים עץ מיוחד שעבר טיפולי השבחה ומצופה בחומר מבודד, כך שהוא עמיד בפני תנאי לחות ורטיבות הקיימים במטבחים ופוגעים ברוב סוגי הפרקט. חוץ מהטיפול המורכב שעובר עץ זה ההבדל העיקרי ביניהם לפרקטים רגילים הוא המחיר- מחיר פרקטים אלו גבוה מאוד בהשוואה ללמינציה. אנו מציעים גם את סוג הפרקטים המיוחד הזה וניתן לפנות אלינו לקבלת קטלוג, דוגמאות עץ והצעות מחיר.

בנוסף קיימת מגמה בקרב הורים לריצוף חדרי הילדים בפרקטי למינציה- פתרון אסתטי, זול ואיכותי מאוד. ניתן לבצע את מלאכת הריצוף באופן עצמאי וכמובן שהמעוניינים יכולים לפנות לחברת התקנה מקצועית ואמינה.

את החברה שלנו ייסדנו מתוך כוונה ברורה לספק לשוק הישראלי מוצרים איכותיים ברמה גבוהה- פרקטים, דלתות, טפטים ועוד. אצלנו תקבלו שירות משפחתי ברמה גבוהה, ובזכות הניסיון הרב שצברנו במשך השנים נתאים עבורכם התאמה מדויקת את כל סוגי הפרקטים לכל מטרה ובכל סביבה- בין אם תרצו לחפות את רצפת הסלון, את חדר השינה שלכם ובין אם תרצו לרצף את המשרד או אולם התצוגה. בכל שאלה ובעיה אנו כאן לשירותכם ולמענכם ומציעים לכם אפשרות ליווי לאורך כל הדרך של אדריכל ואנשי מקצוע מומחים בתחומם.

אתר פרקטים- באתר החדש תוכלו למצוא מידע נרחב ומאמרים מקצועיים בנוגע לפרקטים המהווים תחליף לריצוף הביתי המסורתי והמקובל של מרצפות אבן, פורצלן או שיש. הפרקט הנפוץ ביותר בישראל הוא פרקט למינציה, בו עושים שימוש בעיקר באולמות, בתי עסק, משרדים ובתי מגורים. פרקט למינציה מורכב ממספר שכבות- החלק העליון והגלוי מגיע במגוון צבעים, גוונים וטקסטורות ובמראה עץ טבעי הנע מחום כהה עד לכמעט-לבן.

פרקטים לחדרי ילדים
בשנים האחרונות קיימת מגמה בקרב הורים לילדים לריצוף חדרי ילדים בפרקטי למינציה. עם הפופולריות ההולכת וגדלה של פרקטים בכלל מגמה זו גוברת והרצפה הביתית המסורתית עם ריצוף האבן או הקרמיקה והשטיח מעליו מפנה את מקומה לטובת הפרקטים כפיתרון זול, דקורטיבי ובעיקר נעים יותר לכפות הרגליים ולעיניים. אם ניחנתם בזוג ידיים טובות ובחריצות תוכלו להתקין פרקט בחדר הילדים או בכל חדר אחר בבית בעצמכם בצורה עצמאית, אך למתקשים או למעוניינים האפשרות לפנות אל חברה המתמחה בהנחת פרקטים.